Kategorier
Ikke kategoriseret

Flyvende markedsføring

Jeg tror de fleste, som har haft til opgave at stå for noget markedsføring, har forsøgt sig med flyers. Det er som om, at det er en helt grundlæggende og ofte benyttet middel i den store markedsføringsværktøjskasse.

Først og fremmest skyldes det nok, at tryk af flyers er relativt billigt, i forhold til så mange andre tryksager. Derudover, er flyers et godt middel til at sprede sit budskab hurtigt og let. Den store udfordring, er selvfølgelig at gøre sit budskab så tydeligt, at det let kan kommunikeres via en flyer. For begrænsningen er ved en flyer er naturligvis størrelsen. Faktisk kan man argumentere for, at størrelsen både er en fordel men også en udfordring ved formatet.

Uanset hvad, er det helt sikkert en sund øvelse, at man skal kommunikere kort og præcist, for at få den maksimale effekt ud af sin flyer. Dette bør i virkeligheden altid være øvelsen, uanset hvilket medier man ønsker at benytte.

 

street-posters-1-1427303